4 мин. четене

Успех на модната електронна търговия: Анализ на процента на реализация в САЩ, Германия и Обединеното кралство

Променящата се сфера на модното пазаруване за електронна търговия представлява интригуващ пъзел при изследване на данните от платформата ECDB – въпреки желанието на американските потребители да добавят артикули в своите дигитални колички, за разлика от по-консервативния подход на германските и британските купувачи, всички региони все още успяват да постигнат сравними проценти на реализация, осветявайки уникални нюанси в глобалните навици за пазаруване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Успех на модната електронна търговия: Анализ на процента на реализация в САЩ, Германия и Обединеното кралство
Източник: Depositphotos

Контрастът между обем и ефективност

Модната индустрия се очертава като водещ сегмент на пазара на дребно с годишна печалба от 1.2 трилиона долара през 2023 г. Стабилните пазари се състоят от Китай, Съединените щати, Обединеното кралство и Германия.

Съединените щати, с приходи от 214.8 милиарда долара през 2023 г., представляват вторият по големина моден пазар след Китай (639.5 милиарда долара). Американският пазар се отличава със стойности над средните в цялата фуния на реализациите. Процентът на добавяне в количката достига 13.6%, а процентът на изоставяне на количката 10.6%, значително надхвърляйки средните за света от 12.3% и 9.8%.

Германия и Великобритания

За разлика от това, германският пазар, който генерира приходи от 27.7 милиарда долара през 2023 г., показва по-ниски нива на добавяне в количката (10.9%) и процент на изоставяне на количките (7.9%) в сравнение със средното за света. Подобна тенденция се наблюдава в Обединеното кралство с процент на добавяне в количката от 11,5% и процент на изоставяне на количката от 8,3%.

Интересното е, че въпреки тези разлики в поведението на клиентите, и трите пазара постигат сходни проценти на реализация , вариращи от 3,0% до 3,2%, надвишавайки средната стойност за света от 2,5%.

Fashion E-commerce Success: US, Germany & UK Conversion Rate Analysis

Source: ECDB

Каква е причината за тези вариации?

Германските и британските потребители изглежда се ангажират с пазаруването с решителност и фокус, тъй като са склонни да добавят артикули в количките си с ясно намерение да направят покупка.

От друга страна, потребителите в Съединените щати могат да поставят продукти в своите онлайн пазарски колички небрежно. Например, за да „запазите“ определено облекло или да проверите цените спрямо тези, предлагани от различни магазини.

Проблеми като притеснения относно плащането, непредвидени такси или ограничени методи на плащане също могат да играят роля за хората да напуснат количките си, без да направят покупка.

Вариациите, наблюдавани в навиците за пазаруване, подчертават значението на персонализирането на подходите за пазари. Американските онлайн магазини може да намерят за изгодно да рационализират процедурата за плащане, докато германските и британските онлайн магазини могат да се концентрират върху повишаването на процента на добавяне на продукти в количката.

Различията в стратегиите за конверсия на пазарите произтичат от социални и икономически влияния, както и от културни елементи, които оказват значително влияние върху действията на потребителите. Познаването на традициите и навиците за пазаруване играе роля за ефективното разширяване в световен мащаб.

Извод

Въпреки че пътуванията на клиентите могат да варират на различните пазари , когато става въпрос за процеса на фуния на преобразуване , крайният резултат – процентът на реализация – изглежда последователен във всички тях, което показва, че постигането на успех в електронната търговия може да се подходи чрез различни стратегии и методи.

Споделяне на статия
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU