4 мин. четене

Успех на модната електронна търговия: Анализ на процента на реализация в САЩ, Германия и Обединеното кралство

Променящата се сфера на модното пазаруване за електронна търговия представлява интригуващ пъзел при изследване на данните от платформата ECDB – въпреки желанието на американските потребители да добавят артикули в своите дигитални колички, за разлика от по-консервативния подход на германските и британските купувачи, всички региони все още успяват да постигнат сравними проценти на реализация, осветявайки уникални нюанси в глобалните навици за пазаруване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Успех на модната електронна търговия: Анализ на процента на реализация в САЩ, Германия и Обединеното кралство
Източник: Depositphotos

Контрастът между обем и ефективност

Модната индустрия се очертава като водещ сегмент на пазара на дребно с годишна печалба от 1.2 трилиона долара през 2023 г. Стабилните пазари се състоят от Китай, Съединените щати, Обединеното кралство и Германия.

Съединените щати, с приходи от 214.8 милиарда долара през 2023 г., представляват вторият по големина моден пазар след Китай (639.5 милиарда долара). Американският пазар се отличава със стойности над средните в цялата фуния на реализациите. Процентът на добавяне в количката достига 13.6%, а процентът на изоставяне на количката 10.6%, значително надхвърляйки средните за света от 12.3% и 9.8%.

Германия и Великобритания

За разлика от това, германският пазар, който генерира приходи от 27.7 милиарда долара през 2023 г., показва по-ниски нива на добавяне в количката (10.9%) и процент на изоставяне на количките (7.9%) в сравнение със средното за света. Подобна тенденция се наблюдава в Обединеното кралство с процент на добавяне в количката от 11,5% и процент на изоставяне на количката от 8,3%.

Интересното е, че въпреки тези разлики в поведението на клиентите, и трите пазара постигат сходни проценти на реализация , вариращи от 3,0% до 3,2%, надвишавайки средната стойност за света от 2,5%.

Fashion E-commerce Success: US, Germany & UK Conversion Rate Analysis

Source: ECDB

Каква е причината за тези вариации?

Германските и британските потребители изглежда се ангажират с пазаруването с решителност и фокус, тъй като са склонни да добавят артикули в количките си с ясно намерение да направят покупка.

От друга страна, потребителите в Съединените щати могат да поставят продукти в своите онлайн пазарски колички небрежно. Например, за да „запазите“ определено облекло или да проверите цените спрямо тези, предлагани от различни магазини.

Проблеми като притеснения относно плащането, непредвидени такси или ограничени методи на плащане също могат да играят роля за хората да напуснат количките си, без да направят покупка.

Вариациите, наблюдавани в навиците за пазаруване, подчертават значението на персонализирането на подходите за пазари. Американските онлайн магазини може да намерят за изгодно да рационализират процедурата за плащане, докато германските и британските онлайн магазини могат да се концентрират върху повишаването на процента на добавяне на продукти в количката.

Различията в стратегиите за конверсия на пазарите произтичат от социални и икономически влияния, както и от културни елементи, които оказват значително влияние върху действията на потребителите. Познаването на традициите и навиците за пазаруване играе роля за ефективното разширяване в световен мащаб.

Извод

Въпреки че пътуванията на клиентите могат да варират на различните пазари , когато става въпрос за процеса на фуния на преобразуване , крайният резултат – процентът на реализация – изглежда последователен във всички тях, което показва, че постигането на успех в електронната търговия може да се подходи чрез различни стратегии и методи.

Споделяне на статия
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Подобни статии
WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram
5 мин. четене

WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram

WhatsApp обяви големи бизнес актуализации на своята конференция в Маями, които интегрират маркетинговия мениджмънт в WhatsApp, Facebook и Instagram. Компаниите вече могат да обработват кампании и за трите платформи чрез едно табло за управление на Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността
6 мин. четене

Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността

Нещо голямо се случва в инфлуенсър маркетинга. Докато марките експериментират с личности, генерирани от AI, повечето хора все още не им се доверяват. Обратът? Автентичността може да не е толкова важна, колкото всички си мислят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании
3 мин. четене

Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании

Reddit току-що пусна нещо, което всеки рекламодател ще разпознае – система за оценка на качеството на рекламите, точно като тази на Google. Новият резултат за оптимизация оценява настройката на вашия акаунт и ви казва точно къде да подобрите, което прави рекламата в Reddit по-малко игра на отгатване.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge