Статии и новини по темата за Дигитален и онлайн маркетинг

Ще трансформира ли паузата на рекламите електронната търговия?
3 мин. четене

Ще трансформира ли паузата на рекламите електронната търговия?

Дигиталната реклама непрекъснато се развива и се адаптира към поведението на потребителите. Най-новата тенденция, оформяща онлайн маркетинга в стрийминг платформите, е пауза на рекламите. Това е нов рекламен формат, който се появява, когато зрителите поставят на пауза съдържанието, което гледат.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г
31 мин. четене

Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г

Опитът с множество електронни магазини показва как технологиите и взаимоотношенията стимулират растежа. За 2025 г. доказаните стратегии включват SEO, AI, маркетинг на съдържанието, PPC и изграждане на общност – повечето изискват само време и усилия, а не големи бюджети. Тъй като изкуственият интелект вече е от съществено значение за запазване на конкурентоспособността, нека разгледаме най-ефективните […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с […]

Пропуски за дигитален портфейл: Увеличете продажбите си в електронната търговия с мобилни купони
6 мин. четене

Пропуски за дигитален портфейл: Увеличете продажбите си в електронната търговия с мобилни купони

От основни бордни карти до ефективни маркетингови инструменти, пропуските за дигитален портфейл претърпяха значително развитие. В приложенията за мобилни портфейли като Apple Wallet, Google Pay и Samsung Pay, тези цифрови изображения могат да съдържат всичко – от бордни карти и билети до членски карти, карти за лоялност и купони.

88% от купувачите искат омниканалност: 5 ключови стратегии за успех на съвременната търговия на дребно
7 мин. четене

88% от купувачите искат омниканалност: 5 ключови стратегии за успех на съвременната търговия на дребно

Последният годишен доклад на Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) носи нова информация за това накъде се насочват настоящите очаквания на купувачите. Проучването е проведено върху извадка от повече от 8000 клиенти от страни като САЩ, Великобритания, Франция, Германия, Канада, Австралия и Индия. Защо омниканалът е модната дума на днешния ден? И какви стратегии трябва да […]

Правите ли подкаст без видео? Пропускате зрители
6 мин. четене

Правите ли подкаст без видео? Пропускате зрители

Подкастите се превърнаха в доминираща форма на забавление. Може да не очаквате, че са с нас повече от две десетилетия. В ранните си дни те бяха известни като аудиоблогове – прости аудио файлове, споделени онлайн. От специализирана среда за технологични ентусиасти, те се превърнаха в масово забавление през последните години, като милиони хора слушат по […]

Какво е потапящо пазаруване?
6 мин. четене

Какво е потапящо пазаруване?

Потапящото пазаруване е стратегия за търговия на дребно, която съчетава дигиталните иновации с ангажиращите, тактилни аспекти на традиционната търговия на дребно. Той съчетава дигиталния и физическия свят, за да създаде запомнящи се и завладяващи преживявания чрез използването на авангардни технологии като виртуална реалност (VR), добавена реалност (AR) и пазаруване на живо.

Дали бейби бумърите са пренебрегваната възможност за електронна търговия?
5 мин. четене

Дали бейби бумърите са пренебрегваната възможност за електронна търговия?

Какво харесва поколението Z? Къде намираме поколението Z? Как да се справим с поколението Z? Много статии и лекции фокусират вниманието си върху младите хора. Нов доклад обаче разкрива изненадваща тенденция, която може да повлияе на маркетинговите стратегии. Бейби бумърите, поколението, родено между 1946 и 1964 г., преживяват дигитална революция. И много марки пренебрегват това […]

PayPal стартира реклами в PayPal
4 мин. четене

PayPal стартира реклами в PayPal

PayPal официално стартира новата си рекламна услуга, PayPal Ads. Компанията се възползва от способността си да проследява и оценява целия процес на покупка от момента, в който потребителят види реклама до завършването на транзакцията – всичко това в рамките на собствената си платформа. Навлизането на фирмата в дигиталното рекламно пространство има потенциала да повлияе на […]