Статии и новини по темата за Маркетингова стратегия

Как 3 търговци на дребно постигнаха 20% процент на реализация с омниканални съобщения
11 мин. четене

Как 3 търговци на дребно постигнаха 20% процент на реализация с омниканални съобщения

Когато родителите игнорират имейлите ви и SMS се губят в шума, какво правите вие? Един търговец на играчки се обърна към Viber и превърна заетите родители в ангажирани купувачи с 20% процент на реализация чрез стратегически омниканални съобщения. Това е само един пример за това как търговците на дребно пренаписват правилата за ангажираност на клиентите […]

Bogdan Shkarupa Bogdan Shkarupa
CEO & Co-founder, NeuCurrent
Как да напиша маркетингов план
21 мин. четене

Как да напиша маркетингов план

Цялостният маркетингов план е алфа и омега на всяка маркетингова стратегия. Независимо дали пускате нов продукт или определяте стратегия на марката, имате нужда от такава, която да ви насочи към вашите бизнес цели. Въпреки че създаването на маркетингов план може да изглежда непосилно, не е задължително да бъде. С добър шаблон за маркетингов план вече […]

Zdenko Konečný Zdenko Konečný
CEO, Krejta
Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха
18 мин. четене

Стратегическо маркетингово планиране: 6-те стъпки към бизнес успеха

Маркетинговите проучвания показват, че приблизително 50-60% от маркетолозите официално документират своята маркетингова стратегия. Компаниите често подценяват маркетинговото планиране, въпреки че е доказано, че увеличава шансовете им за успех (с над 300%!) и възвръщаемост на инвестициите (с 60%!) в сравнение с компаниите, които не планират.  В тази статия ще разгледаме основите на планирането по принцип, като […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г
31 мин. четене

Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г

Опитът с множество електронни магазини показва как технологиите и взаимоотношенията стимулират растежа. За 2025 г. доказаните стратегии включват SEO, AI, маркетинг на съдържанието, PPC и изграждане на общност – повечето изискват само време и усилия, а не големи бюджети. Тъй като изкуственият интелект вече е от съществено значение за запазване на конкурентоспособността, нека разгледаме най-ефективните […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Какво е партизански маркетинг?
5 мин. четене

Какво е партизански маркетинг?

Партизанскиот маркетинг е иновативна рекламна стратегия , която използва изненада и нетрадиционни методи за популяризиране на продукти или услуги. Този подход е особено ефективен за привличане на вниманието на потребителите на претъпкания пазар, често разчитайки на креативност и евтини тактики, а не на традиционните медийни канали. Партизанскиот маркетинг е начин за една компания да разпространи […]

Въздействието на PDP върху процента на реализация на електронната търговия
3 мин. четене

Въздействието на PDP върху процента на реализация на електронната търговия

PDP формират стълба на тактиките за онлайн продажби на съвременния дигитален пазар. Често наричани страници с подробности за продукта (PDP), тези страници са мястото, където потребителите решават какво да купят най-важното. Максимизирането на приходите от настолни и мобилни платформи зависи първо от оптимизирането на тези сайтове както за марки, така и за магазини.

Как задавате реалистични маркетингови очаквания?
6 мин. четене

Как задавате реалистични маркетингови очаквания?

Какво можете да очаквате от работата със стратег или агенция? В маркетинговите среди често се сблъскваме с нереалистични идеи за ефективността, ефективността и бюджетите на кампанията. Самата дигитална се променя невероятно бързо. Това, което беше горещо преди няколко месеца, днес може да бъде много различно. По същия начин цената на медийното пространство (платени кампании в […]