Статии и новини по темата за НПК

Ролята на изследването на ключови думи в PPC
24 мин. четене

Ролята на изследването на ключови думи в PPC

В настоящата конкурентна среда на дигиталния маркетинг проучването на PPC ключови думи е решаващ аспект от провеждането на ефективни кампании в Google Ads. Извършването на цялостен анализ на ключовите думи позволява идентифицирането на най-въздействащите думи за търсене и усъвършенства тактиките за наддаване, за да подобри възвръщаемостта на инвестициите (ROI). В тази статия ще проучим как […]

Jakub Laurenčík Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
От $25K до $175K месечни приходи: PPC стратегия казус за модна електронна търговия
10 мин. четене

От $25K до $175K месечни приходи: PPC стратегия казус за модна електронна търговия

Търсите вдъхновение как да разширите бизнеса си с електронна търговия чрез платена реклама? Дейвид Крумпар от Lighthouse Media Solutions е подготвил този изключителен казус, показващ как устойчива модна марка е постигнала забележителни резултати. Само за шест месеца тяхната цялостна PPC стратегия трансформира дигиталното представяне на модната марка DTC от средния пазар – увеличавайки месечните приходи […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Разработване на PPC стратегия
7 мин. четене

Разработване на PPC стратегия

Интересувате ли се от изработването на PPC план за вашата компания? Това подробно ръководство очертава етапите за създаване и надзор на платени маркетингови инициативи в различни канали. От определяне на цели до усъвършенстване на тактиките за офериране, открийте как да увеличите възвръщаемостта на инвестициите си, като достигнете до правилната аудитория с персонализирано съдържание с Давид […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Разбиране на платената реклама в социалните медии
19 мин. четене

Разбиране на платената реклама в социалните медии

Платената реклама в социалните медии се очертава като мощен инструмент за фирми, които се стремят да подобрят своето онлайн присъствие и да се ангажират ефективно с целевата си аудитория. За разлика от органичните публикации, платените реклами позволяват на марките да използват огромния обхват на платформите за социални медии, за да доставят персонализирани съобщения, които резонират […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Разбиране на платената реклама в социалните медии
19 мин. четене

Разбиране на платената реклама в социалните медии

Платената реклама в социалните медии се очертава като мощен инструмент за фирми, които се стремят да подобрят своето онлайн присъствие и да се ангажират ефективно с целевата си аудитория. За разлика от органичните публикации, платените реклами позволяват на марките да използват огромния обхват на платформите за социални медии, за да доставят персонализирани съобщения, които резонират […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Как да станете PPC специалист
18 мин. четене

Как да станете PPC специалист

Ако се интересувате от маркетинг, харесвате числа и обичате да ги превръщате в нещо, което може да донесе резултати за някого и да ви донесе пари, тогава работата като PPC специалист може да е подходяща за вас. Въпреки това, има редица клопки и борби по пътя и може би е добра идея поне да помислите […]