Статии и новини по темата за НПК

Ролята на изследването на ключови думи в PPC
24 мин. четене

Ролята на изследването на ключови думи в PPC

В настоящата конкурентна среда на дигиталния маркетинг проучването на PPC ключови думи е решаващ аспект от провеждането на ефективни кампании в Google Ads. Извършването на цялостен анализ на ключовите думи позволява идентифицирането на най-въздействащите думи за търсене и усъвършенства тактиките за наддаване, за да подобри възвръщаемостта на инвестициите (ROI). В тази статия ще проучим как […]

Jakub Laurenčík Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
Прочетете статия
От $25K до $175K месечни приходи: PPC стратегия казус за модна електронна търговия
10 мин. четене

От $25K до $175K месечни приходи: PPC стратегия казус за модна електронна търговия

Търсите вдъхновение как да разширите бизнеса си с електронна търговия чрез платена реклама? Дейвид Крумпар от Lighthouse Media Solutions е подготвил този изключителен казус, показващ как устойчива модна марка е постигнала забележителни резултати. Само за шест месеца тяхната цялостна PPC стратегия трансформира дигиталното представяне на модната марка DTC от средния пазар – увеличавайки месечните приходи […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочетете статия
Разработване на PPC стратегия
7 мин. четене

Разработване на PPC стратегия

Интересувате ли се от изработването на PPC план за вашата компания? Това подробно ръководство очертава етапите за създаване и надзор на платени маркетингови инициативи в различни канали. От определяне на цели до усъвършенстване на тактиките за офериране, открийте как да увеличите възвръщаемостта на инвестициите си, като достигнете до правилната аудитория с персонализирано съдържание с Давид […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочетете статия
Разбиране на платената реклама в социалните медии
19 мин. четене

Разбиране на платената реклама в социалните медии

Платената реклама в социалните медии се очертава като мощен инструмент за фирми, които се стремят да подобрят своето онлайн присъствие и да се ангажират ефективно с целевата си аудитория. За разлика от органичните публикации, платените реклами позволяват на марките да използват огромния обхват на платформите за социални медии, за да доставят персонализирани съобщения, които резонират […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочетете статия
Разбиране на платената реклама в социалните медии
19 мин. четене

Разбиране на платената реклама в социалните медии

Платената реклама в социалните медии се очертава като мощен инструмент за фирми, които се стремят да подобрят своето онлайн присъствие и да се ангажират ефективно с целевата си аудитория. За разлика от органичните публикации, платените реклами позволяват на марките да използват огромния обхват на платформите за социални медии, за да доставят персонализирани съобщения, които резонират […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочетете статия
Как да станете PPC специалист
18 мин. четене

Как да станете PPC специалист

Ако се интересувате от маркетинг, харесвате числа и обичате да ги превръщате в нещо, което може да донесе резултати за някого и да ви донесе пари, тогава работата като PPC специалист може да е подходяща за вас. Въпреки това, има редица клопки и борби по пътя и може би е добра идея поне да помислите […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+