Статии и новини по темата за Социални мрежи

Разбиране на платената реклама в социалните медии
19 мин. четене

Разбиране на платената реклама в социалните медии

Платената реклама в социалните медии се очертава като мощен инструмент за фирми, които се стремят да подобрят своето онлайн присъствие и да се ангажират ефективно с целевата си аудитория. За разлика от органичните публикации, платените реклами позволяват на марките да използват огромния обхват на платформите за социални медии, за да доставят персонализирани съобщения, които резонират […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочетете статия
Разбиране на платената реклама в социалните медии
19 мин. четене

Разбиране на платената реклама в социалните медии

Платената реклама в социалните медии се очертава като мощен инструмент за фирми, които се стремят да подобрят своето онлайн присъствие и да се ангажират ефективно с целевата си аудитория. За разлика от органичните публикации, платените реклами позволяват на марките да използват огромния обхват на платформите за социални медии, за да доставят персонализирани съобщения, които резонират […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочетете статия
Въпрос 5: Неизползваният маркетингов потенциал на следпразничния сезон
4 мин. четене

Въпрос 5: Неизползваният маркетингов потенциал на следпразничния сезон

Периодът между 26 декември и средата на януари, известен в маркетинговите среди като Q5, представлява често пренебрегвана златна мина от възможности за марките. Докато много фирми прекратяват маркетинговите си усилия след празничната треска, това „скрито тримесечие“ предлага уникални предимства за тези, които разбират неговия потенциал.

Прочетете статия
Meta въвежда етикет за автентично съдържание за истории
7 мин. четене

Meta въвежда етикет за автентично съдържание за истории

В момента Meta тества нова функция, насочена към подобряване на прозрачността и автентичността на етикета за съдържанието на съдържанието за Stories. Иновацията позволява на потребителите да маркират снимки с етикет No Edit. Ще засегне ли тази функция и електронната търговия?

Прочетете статия
Snapchat 2024: 850 милиона потребители стимулират 5X AR ангажираност
5 мин. четене

Snapchat 2024: 850 милиона потребители стимулират 5X AR ангажираност

Според Newsroom на Snapchat, с повече от 850 милиона активни потребители месечно, процъфтяващата общност на Snapchat е оформила още една невероятна година на социална връзка и дигитални иновации, тъй като 2024 г. е към края си. Сега нека разгледаме основните теми и събития, които оформиха Snapchat през 2024 г.

Прочетете статия
Прогнозата за тенденциите на Pinterest за 2025 г.: 20 прогнози, които трябва да знаете
3 мин. четене

Прогнозата за тенденциите на Pinterest за 2025 г.: 20 прогнози, които трябва да знаете

Току-що публикуваната прогноза за тенденцията на Pinterest за 2025 г. показва бъдеще на смело изразяване и максимализъм, подкрепено от прозрения от над половин милиард потребители месечно и 80% точност. От планински дестинации, заместващи градските почивки, до всичко на черешова тематика и нетрадиционни празнични торти, изчерпателният доклад очертава 20 нововъзникващи тенденции, които ще оформят следващата година. […]

Прочетете статия
Възходът на TikTok: Трансформиране на развлеченията, търговията и културата през 2024 г
4 мин. четене

Възходът на TikTok: Трансформиране на развлеченията, търговията и културата през 2024 г

Докато гледаме към 2024 г., TikTok се превърна в мощен център на дигиталната трансформация, достигайки впечатляващ крайъгълен камък от 170 милиона американски потребители в своята глобална общност от над един милиард. Уникалният подход на платформата към съдържанието революционизира начина, по който бизнесът се ангажира с аудиторията си, особено чрез TikTok Shop, където месечните сесии на […]

Прочетете статия
TikTok Shop достигна рекорд от 100 милиона долара: 165% ръст на продажбите за Черен петък 2024 г
3 мин. четене

TikTok Shop достигна рекорд от 100 милиона долара: 165% ръст на продажбите за Черен петък 2024 г

Според последните данни магазинът TikTok е нараснал в популярност като дестинация за празничните купувачи този сезон. Черният петък и Кибер понеделникът през 2024 г. отбелязаха безпрецедентни нива на ангажираност както от големи марки, така и от независими търговци на дребно, според гиганта в социалните медии.

Прочетете статия
Meta въвежда нови интерактивни функции за подобряване на излъчващите канали
3 мин. четене

Meta въвежда нови интерактивни функции за подобряване на излъчващите канали

Meta направи значителни модификации в своята функция за излъчване на канали, разширявайки използването й до Facebook, Instagram и Messenger. Преди ограничавайки комуникацията между марки, създатели и техните последователи до еднопосочен обмен, тази опция за съобщения сега се развива в по-интерактивна.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+