Статии и новини по темата за Социални мрежи

Чао, Електронна търговия? 70% ще пазаруват в TikTok до 2030 г.
3 мин. четене

Чао, Електронна търговия? 70% ще пазаруват в TikTok до 2030 г.

Цифрите са зашеметяващи. Ново проучване сред 24 000 купувачи по целия свят разкрива, че 70% очакват да пазаруват по-голямата част от социалните медии до 2030 г. Това означава, че сайтовете за електронна търговия в стил Amazon, които доминират днес, могат да се превърнат в реликви в рамките на пет години. Революцията на социалното пазаруване не […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Публикациите в Instagram вече се показват в резултатите от търсенето в Google
4 мин. четене

Публикациите в Instagram вече се показват в резултатите от търсенето в Google

От днес, 10 юли 2025 г., нещо значително се случи за фирмите за електронна търговия, които използват Instagram. Вашите публикации за продукти, съдържание зад кулисите и препоръки на клиенти вече могат да се появяват, когато хората търсят в Google – дори ако изобщо не ви следват или не използват Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook пуска маркетингови съобщения в Messenger за задържане на клиенти
5 мин. четене

Facebook пуска маркетингови съобщения в Messenger за задържане на клиенти

Повечето фирми за електронна търговия губят 90% от клиентите си след първата покупка. Въпреки че марките инвестират сериозно в привличането на нови клиенти чрез реклами, те често пропускат очевидната възможност, която стои точно в съществуващите им разговори в чата.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram
5 мин. четене

WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram

WhatsApp обяви големи бизнес актуализации на своята конференция в Маями, които интегрират маркетинговия мениджмънт в WhatsApp, Facebook и Instagram. Компаниите вече могат да обработват кампании и за трите платформи чрез едно табло за управление на Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
X въвежда модел на ценообразуване на рекламите въз основа на размера
4 мин. четене

X въвежда модел на ценообразуване на рекламите въз основа на размера

Вашите X реклами на цял екран са на път да станат скъпи. Илон Мъск току-що обяви, че по-големите визуализации ще струват повече за показване, което фундаментално променя начина, по който маркетолозите подхождат към творческата стратегия на платформата.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Най-добрите маркетингови инструменти и стратегии за социални медии за малкия бизнес
10 мин. четене

Най-добрите маркетингови инструменти и стратегии за социални медии за малкия бизнес

Малките предприятия трябва да създадат стратегически план, който да съчетае подходящи инструменти и платформи с подходящи формати на съдържание, за да достигнат до аудиторията си и да увеличат продажбите. Това ръководство предоставя практическа информация за жизненоважни инструменти за маркетинг в социалните медии, заедно с тествани стратегии и конкретни примери, които да помогнат на вашата марка […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Разбиране на платената реклама в социалните медии
19 мин. четене

Разбиране на платената реклама в социалните медии

Платената реклама в социалните медии се очертава като мощен инструмент за фирми, които се стремят да подобрят своето онлайн присъствие и да се ангажират ефективно с целевата си аудитория. За разлика от органичните публикации, платените реклами позволяват на марките да използват огромния обхват на платформите за социални медии, за да доставят персонализирани съобщения, които резонират […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Разбиране на платената реклама в социалните медии
19 мин. четене

Разбиране на платената реклама в социалните медии

Платената реклама в социалните медии се очертава като мощен инструмент за фирми, които се стремят да подобрят своето онлайн присъствие и да се ангажират ефективно с целевата си аудитория. За разлика от органичните публикации, платените реклами позволяват на марките да използват огромния обхват на платформите за социални медии, за да доставят персонализирани съобщения, които резонират […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Въпрос 5: Неизползваният маркетингов потенциал на следпразничния сезон
4 мин. четене

Въпрос 5: Неизползваният маркетингов потенциал на следпразничния сезон

Периодът между 26 декември и средата на януари, известен в маркетинговите среди като Q5, представлява често пренебрегвана златна мина от възможности за марките. Докато много фирми прекратяват маркетинговите си усилия след празничната треска, това „скрито тримесечие“ предлага уникални предимства за тези, които разбират неговия потенциал.