Банерите са популярен начин за бизнеса да разпространи посланието си онлайн. Те са като дигитален билборд, който изскача на уебсайтове, обикновено по ръба на екрана. И нека бъдем честни, те все още са един от най-ефективните начини компаниите да достигнат до целевата си аудитория. Издателите си партнират с тези рекламодатели, които плащат, за да показват банерите си на сайтовете им. Начинът, по който работи, е, че можете или да плащате за всеки път, когато някой види вашия банер (известен като CPM или цена на хиляда импресии), или можете да плащате само когато някой действително кликне върху него (това се нарича PPC или плащане на клик).
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.