Банерите са популярен начин за бизнеса да разпространи посланието си онлайн. Те са като дигитален билборд, който изскача на уебсайтове, обикновено по ръба на екрана. И нека бъдем честни, те все още са един от най-ефективните начини компаниите да достигнат до целевата си аудитория. Издателите си партнират с тези рекламодатели, които плащат, за да показват банерите си на сайтовете им. Начинът, по който работи, е, че можете или да плащате за всеки път, когато някой види вашия банер (известен като CPM или цена на хиляда импресии), или можете да плащате само когато някой действително кликне върху него (това се нарича PPC или плащане на клик).
WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram
WhatsApp обяви големи бизнес актуализации на своята конференция в Маями, които интегрират маркетинговия мениджмънт в WhatsApp, Facebook и Instagram. Компаниите вече могат да обработват кампании и за трите платформи чрез едно табло за управление на Ads Manager.