2 мин. четене

Каква е доживотната стойност на клиента?

Един важен показател, който позволява на компаниите да разберат дългосрочната стойност на своите клиентски контакти, е стойността на клиента през целия живот. Той разглежда очакваната сума пари, която клиентът ще похарчи в дадена компания по време на целия си мандат.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Един важен показател, който позволява на компаниите да разберат дългосрочната стойност на своите клиентски контакти, е стойността на клиента през целия живот. Той разглежда очакваната сума пари, която клиентът ще похарчи в дадена компания по време на целия си мандат. Компаниите претеглят два основни елемента, за да решат този проблем. Те първо вземат предвид средния доход, който носи потребителят. След това те прогнозират продължителността на времето, през което потребителят вероятно ще продължи да прави покупки от тях.

Умножаването на тези две числа помага на компаниите да разберат общата стойност на клиента във времето. Правенето на мъдри преценки относно маркетинга, обслужването на клиенти и разработването на продукти зависи много от това знание. Например, една корпорация може да се концентрира повече върху привличането и задържането на определени видове клиенти, ако е наясно, че някои от тях обикновено остават по-дълго и харчат повече. Като алтернатива, ако открият, че някои потребители имат лоша стойност през целия живот, те могат да потърсят стратегии за увеличаване на разходите си или задълбочаване на връзките си с бизнеса.

 

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU