2 мин. четене

Каква е доживотната стойност на клиента?

Един важен показател, който позволява на компаниите да разберат дългосрочната стойност на своите клиентски контакти, е стойността на клиента през целия живот. Той разглежда очакваната сума пари, която клиентът ще похарчи в дадена компания по време на целия си мандат.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Един важен показател, който позволява на компаниите да разберат дългосрочната стойност на своите клиентски контакти, е стойността на клиента през целия живот. Той разглежда очакваната сума пари, която клиентът ще похарчи в дадена компания по време на целия си мандат. Компаниите претеглят два основни елемента, за да решат този проблем. Те първо вземат предвид средния доход, който носи потребителят. След това те прогнозират продължителността на времето, през което потребителят вероятно ще продължи да прави покупки от тях.

Умножаването на тези две числа помага на компаниите да разберат общата стойност на клиента във времето. Правенето на мъдри преценки относно маркетинга, обслужването на клиенти и разработването на продукти зависи много от това знание. Например, една корпорация може да се концентрира повече върху привличането и задържането на определени видове клиенти, ако е наясно, че някои от тях обикновено остават по-дълго и харчат повече. Като алтернатива, ако открият, че някои потребители имат лоша стойност през целия живот, те могат да потърсят стратегии за увеличаване на разходите си или задълбочаване на връзките си с бизнеса.

 

 

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram
5 мин. четене

WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram

WhatsApp обяви големи бизнес актуализации на своята конференция в Маями, които интегрират маркетинговия мениджмънт в WhatsApp, Facebook и Instagram. Компаниите вече могат да обработват кампании и за трите платформи чрез едно табло за управление на Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността
6 мин. четене

Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността

Нещо голямо се случва в инфлуенсър маркетинга. Докато марките експериментират с личности, генерирани от AI, повечето хора все още не им се доверяват. Обратът? Автентичността може да не е толкова важна, колкото всички си мислят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании
3 мин. четене

Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании

Reddit току-що пусна нещо, което всеки рекламодател ще разпознае – система за оценка на качеството на рекламите, точно като тази на Google. Новият резултат за оптимизация оценява настройката на вашия акаунт и ви казва точно къде да подобрите, което прави рекламата в Reddit по-малко игра на отгатване.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge