1 мин. четене

Какво е кръстосани продажби?

Кръстосаните продажби са тактика за продажби, която включва предлагане на допълнителни продукти или услуги на съществуващи клиенти. Продажбите нагоре са подобна тактика, но с цел да се предложи по-скъп продукт.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Кръстосаните продажби са тактика за продажби, която включва предлагане на допълнителни продукти или услуги на съществуващи клиенти. Продажбите нагоре са подобна тактика, но с цел да се предложи по-скъп продукт. При кръстосаните продажби продуктът не трябва да е по-скъп, но може да бъде аксесоар. Например, клиент купува мобилен телефон и продавачът предлага допълнителни аксесоари като калъф за мобилен телефон или карта с памет. Такива кръстосани продажби се прилагат не само за електронни магазини, където допълнителни продукти или услуги могат да бъдат показани по време на покупката, но и за продажби лице в лице, при които продавачът предлага допълнителни продукти или услуги директно на купувача.

 

 

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Технически контролен списък за SEO: Най-добрият списък за подобряване на вашия уебсайт
34 мин. четене

Технически контролен списък за SEO: Най-добрият списък за подобряване на вашия уебсайт

Техническото здраве на уебсайта е основата за успешна SEO оптимизация. Ако търсачките се затрудняват да сканират уебсайта ви, чакат твърде дълго сървърът да отговори или се объркат от дублирано съдържание, ще бъде почти невъзможно да получите високи позиции в SERP. Лошата техническа оптимизация на уебсайта може да съсипе всички усилия за оптимизация на страницата и […]

Darya Maksimava Darya Maksimava
Senor SEO Specialist, Evisions
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+