1 мин. четене

Какво е кръстосани продажби?

Кръстосаните продажби са тактика за продажби, която включва предлагане на допълнителни продукти или услуги на съществуващи клиенти. Продажбите нагоре са подобна тактика, но с цел да се предложи по-скъп продукт.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Кръстосаните продажби са тактика за продажби, която включва предлагане на допълнителни продукти или услуги на съществуващи клиенти. Продажбите нагоре са подобна тактика, но с цел да се предложи по-скъп продукт. При кръстосаните продажби продуктът не трябва да е по-скъп, но може да бъде аксесоар. Например, клиент купува мобилен телефон и продавачът предлага допълнителни аксесоари като калъф за мобилен телефон или карта с памет. Такива кръстосани продажби се прилагат не само за електронни магазини, където допълнителни продукти или услуги могат да бъдат показани по време на покупката, но и за продажби лице в лице, при които продавачът предлага допълнителни продукти или услуги директно на купувача.

 

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо Shein подава своето IPO тайно?
5 мин. четене

Защо Shein подава своето IPO тайно?

След неуспешни опити в Ню Йорк и Лондон, гигантът на бързата мода предприема безпрецедентен подход, за да стане публичен. Ето защо това е важно за цялата индустрия на търговията на дребно.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Amazon създаде собствено звено за борба с престъпността – ето резултатите
4 мин. четене

Amazon създаде собствено звено за борба с престъпността – ето резултатите

Бивши агенти на ФБР, федерални прокурори и служители на разузнаването сега работят в Amazon. Тяхната мисия? Преследвайте престъпници, продаващи фалшиви продукти. И те печелят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Работодателската марка не е тенденция – това е бизнес стратегия
6 мин. четене

Работодателската марка не е тенденция – това е бизнес стратегия

Повече от десетилетие Венцислава Николова продължава да вижда същото разминаване в компаниите: бизнесът иска резултати, но пренебрегва опита на служителите зад тези резултати. Ето защо тя основава WorkVibes и сега организира най-голямата среща на върха на работодателската марка в България.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU