1 мин. четене

Какво е призма за идентичност на марката?

Призма на идентичността на марката: Маркетингов модел от Жан-Ноел Капферер, състоящ се от шест елемента, които определят идентичността на марката: Физика (физически аспекти), Личност, Култура, Връзка (с клиентите), Отражение (възприятие на клиента) и Самообраз (самоасоцииране на клиента). Помага на марките да изградят силна, последователна идентичност.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Призма на идентичността на марката: Маркетингов модел от Жан-Ноел Капферер, състоящ се от шест елемента, които определят идентичността на марката: Физика (физически аспекти), Личност, Култура, Връзка (с клиентите), Отражение (възприятие на клиента) и Самообраз (самоасоцииране на клиента). Помага на марките да изградят силна, последователна идентичност.

Споделяне на статия
Подобни статии
Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността
6 мин. четене

Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността

Нещо голямо се случва в инфлуенсър маркетинга. Докато марките експериментират с личности, генерирани от AI, повечето хора все още не им се доверяват. Обратът? Автентичността може да не е толкова важна, колкото всички си мислят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании
3 мин. четене

Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании

Reddit току-що пусна нещо, което всеки рекламодател ще разпознае – система за оценка на качеството на рекламите, точно като тази на Google. Новият резултат за оптимизация оценява настройката на вашия акаунт и ви казва точно къде да подобрите, което прави рекламата в Reddit по-малко игра на отгатване.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Малките електронни магазини са изправени пред спад на приходите, докато пазарът расте
5 мин. четене

Малките електронни магазини са изправени пред спад на приходите, докато пазарът расте

По-широкият пазар на електронна търговия празнува растежа, но малките онлайн магазини тихо се борят. Нови данни от Uptain показват, че по-малките магазини имат най-лошото си представяне на продажбите през последните тримесечия, въпреки че заглавията в индустрията са пълни с истории за успех.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU