1 мин. четене

Какво е приложение за плащане Peer-to-Peer (P2P)?

Приложението за плащане Peer-to-Peer (P2P) е цифрови платформи, които позволяват на хората да прехвърлят пари директно един на друг без посредници като банки. Тези приложения, като Venmo, PayPal, Cash App и Zelle, позволяват сигурни и бързи транзакции чрез свързване на банкови сметки, дебитни или кредитни карти на потребителите.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Приложението за плащане Peer-to-Peer (P2P) е цифрови платформи, които позволяват на хората да прехвърлят пари директно един на друг без посредници като банки. Тези приложения, като Venmo, PayPal, Cash App и Zelle, позволяват сигурни и бързи транзакции чрез свързване на банкови сметки, дебитни или кредитни карти на потребителите.

Как работят P2P плащанията

  1. Настройка на акаунта: Потребителите създават акаунт, като използват своя имейл, телефонен номер или профил в социалните медии.
  2. Източник на финансиране: Банкова сметка, дебитна или кредитна карта са свързани.
  3. Транзакция: Плащанията се изпращат чрез имейла, телефонния номер, потребителското име или QR кода на получателя. Средствата могат да се съхраняват в приложението или да се прехвърлят по банкова сметка.

Предимства

  • Бързи и удобни парични преводи.
  • Поверителност за финансови данни.
  • Идеален за разделяне на сметки или плащане на търговци.

Недостатъци

  • Риск от измами или случайни прехвърляния.
  • Такси за използване на кредитна карта или незабавни преводи.
Споделяне на статия
Подобни статии
Защо Shein подава своето IPO тайно?
5 мин. четене

Защо Shein подава своето IPO тайно?

След неуспешни опити в Ню Йорк и Лондон, гигантът на бързата мода предприема безпрецедентен подход, за да стане публичен. Ето защо това е важно за цялата индустрия на търговията на дребно.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Amazon създаде собствено звено за борба с престъпността – ето резултатите
4 мин. четене

Amazon създаде собствено звено за борба с престъпността – ето резултатите

Бивши агенти на ФБР, федерални прокурори и служители на разузнаването сега работят в Amazon. Тяхната мисия? Преследвайте престъпници, продаващи фалшиви продукти. И те печелят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Работодателската марка не е тенденция – това е бизнес стратегия
6 мин. четене

Работодателската марка не е тенденция – това е бизнес стратегия

Повече от десетилетие Венцислава Николова продължава да вижда същото разминаване в компаниите: бизнесът иска резултати, но пренебрегва опита на служителите зад тези резултати. Ето защо тя основава WorkVibes и сега организира най-голямата среща на върха на работодателската марка в България.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU