2 мин. четене

Какво е CPG?

Терминът CPG означава потребителски пакетирани стоки. Отнася се за потребителски пакетирани стоки – тоест продукти, които се консумират бързо и изискват редовна покупка.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Терминът CPG означава потребителски пакетирани стоки. Отнася се за потребителски пакетирани стоки – тоест продукти, които се консумират бързо и изискват редовна покупка. Това са често срещани потребителски продукти, които се опаковат и обикновено се продават в търговски обекти, супермаркети или онлайн магазини.

Типични примери за CPG продукти са храни (напр. зърнени храни, напитки, млечни продукти), козметика и продукти за лична хигиена (напр. сапуни, шампоани, дезодоранти), домакински предмети (напр. почистващи продукти, хартиени продукти), лекарства без рецепта (напр. витамини, болкоуспокояващи)…

Основната характеристика на CPG е, че те са продукти, които клиентите трябва да купуват редовно. За разлика от по-дълготрайните продукти като електроника или мебели, CPG продуктите имат по-кратък живот и са сравнително евтини.

Терминът често се бърка с бързооборотни стоки. CPG е по-широк термин и обхваща всички потребителски опаковани стоки, независимо дали са бързооборотни потребителски стоки (FMCG) или по-бавно движещи се потребителски стоки – като козметика или дълготрайни домакински артикули. Основната разлика е, че бързооборотните стоки се фокусират върху бързо развиващи се продукти, докато CPG включва по-бавно продавани продукти.

Споделяне на статия
Подобни статии
Транспортен мениджмънт в логистиката
21 мин. четене

Транспортен мениджмънт в логистиката

Управлението на транспорта е от съществено значение за ефективната логистика, като гарантира, че стоките се движат гладко по веригите на доставки. Това включва избор на правилните превозвачи, оптимизиране на маршрутите и интегриране на технологии за намаляване на разходите и подобряване на скоростта на доставка. С разширяването на глобализацията логистичните компании са изправени пред нарастващи предизвикателства, […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Прочетете статия
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+