2 мин. четене

Какво е CPG?

Терминът CPG означава потребителски пакетирани стоки. Отнася се за потребителски пакетирани стоки – тоест продукти, които се консумират бързо и изискват редовна покупка.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

Терминът CPG означава потребителски пакетирани стоки. Отнася се за потребителски пакетирани стоки – тоест продукти, които се консумират бързо и изискват редовна покупка. Това са често срещани потребителски продукти, които се опаковат и обикновено се продават в търговски обекти, супермаркети или онлайн магазини.

Типични примери за CPG продукти са храни (напр. зърнени храни, напитки, млечни продукти), козметика и продукти за лична хигиена (напр. сапуни, шампоани, дезодоранти), домакински предмети (напр. почистващи продукти, хартиени продукти), лекарства без рецепта (напр. витамини, болкоуспокояващи)…

Основната характеристика на CPG е, че те са продукти, които клиентите трябва да купуват редовно. За разлика от по-дълготрайните продукти като електроника или мебели, CPG продуктите имат по-кратък живот и са сравнително евтини.

Терминът често се бърка с бързооборотни стоки. CPG е по-широк термин и обхваща всички потребителски опаковани стоки, независимо дали са бързооборотни потребителски стоки (FMCG) или по-бавно движещи се потребителски стоки – като козметика или дълготрайни домакински артикули. Основната разлика е, че бързооборотните стоки се фокусират върху бързо развиващи се продукти, докато CPG включва по-бавно продавани продукти.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram
5 мин. четене

WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram

WhatsApp обяви големи бизнес актуализации на своята конференция в Маями, които интегрират маркетинговия мениджмънт в WhatsApp, Facebook и Instagram. Компаниите вече могат да обработват кампании и за трите платформи чрез едно табло за управление на Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността
6 мин. четене

Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността

Нещо голямо се случва в инфлуенсър маркетинга. Докато марките експериментират с личности, генерирани от AI, повечето хора все още не им се доверяват. Обратът? Автентичността може да не е толкова важна, колкото всички си мислят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании
3 мин. четене

Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании

Reddit току-що пусна нещо, което всеки рекламодател ще разпознае – система за оценка на качеството на рекламите, точно като тази на Google. Новият резултат за оптимизация оценява настройката на вашия акаунт и ви казва точно къде да подобрите, което прави рекламата в Reddit по-малко игра на отгатване.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge