Насочването е процесът на привръщане на реклама към аудиторията, за която е предназначена. Това идва след сегментиране на пазара, което е процесът на разбиране на пазара и преди позиционирането, което е диференциаторът от конкуренцията. Има и няколко други неща, които трябва да имате предвид, когато се насочвате, като например размера на сегмента или дали той е привлекателен за компанията и може да расте. Тези параметри ще ви кажат дали даден пазар е печеливш или полезен за компанията.
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.