Насочването е процесът на привръщане на реклама към аудиторията, за която е предназначена. Това идва след сегментиране на пазара, което е процесът на разбиране на пазара и преди позиционирането, което е диференциаторът от конкуренцията. Има и няколко други неща, които трябва да имате предвид, когато се насочвате, като например размера на сегмента или дали той е привлекателен за компанията и може да расте. Тези параметри ще ви кажат дали даден пазар е печеливш или полезен за компанията.
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.