3 мин. четене

Партньорска мрежа

Важни посредници между търговци и марки, партньорските мрежи позволяват печеливши сътрудничества. Тези мрежи позволяват на рекламодателите печелившо да монетизират трафика си, като същевременно позволяват на компаниите да достигнат до по-голяма аудитория.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

 

 

В Европа някои от най-големите и успешни партньорски мрежи могат да се похвалят с широк глобален обхват, стабилни технологични платформи и разнообразно портфолио от рекламодатели и издатели. Тези мрежи играят решаваща роля за стимулиране на дигиталния растеж и иновациите в различни индустрии, предлагайки несравними възможности за сътрудничество и генериране на приходи в динамичния свят на онлайн маркетинга.

Някои от най-големите и успешни партньорски мрежи в Европа:

  • Awin е една от най-големите партньорски маркетингови мрежи в световен мащаб, свързваща рекламодатели с издатели в множество индустрии. Те предлагат усъвършенствани инструменти за проследяване и отчитане, заедно с широка мрежа от партньори.
  • TradeDoubler е специализирана в маркетинга, базиран на ефективността, и работи в цяла Европа. Те предоставят цялостни решения за рекламодатели и издатели, като се фокусират върху стимулирането на висококачествен трафик и реализации.
  • CJ Affiliate е известен със своята широка мрежа и доверени партньорства. Те предлагат широка гама от партньорски програми в различни вертикали, помагайки на издателите да увеличат максимално печалбите чрез ефективни маркетингови стратегии.
  • Rakuten Advertising предлага партньорски маркетингови решения, които обхващат целия свят, със силно присъствие в Европа. Те наблягат на иновациите и технологиите, за да стимулират ефективността както за рекламодателите, така и за издателите.
  • Webgains: Webgains е известен със своята глобална партньорска маркетингова мрежа със силно присъствие в Европа. Те предоставят иновативни решения за стимулиране на растежа и максимизиране на възвръщаемостта на инвестициите за своите партньори.
  • Tradedoubler: Tradedoubler е една от най-големите мрежи за партньорски маркетинг в Европа, предлагаща широка гама от решения за маркетинг за рекламодатели и издатели.
  • Affilinet: Affilinet, част от мрежата на Awin, е утвърдена платформа за партньорски маркетинг в Европа. Те се фокусират върху предоставянето на висококачествени потенциални клиенти и максимизиране на реализациите чрез широката си мрежа от издатели и рекламодатели.

Тези мрежи играят ключова роля в екосистемата за партньорски маркетинг, предлагайки стабилна технология, широк обхват и персонализирани решения, за да отговорят на разнообразните нужди на рекламодателите и издателите в цяла Европа.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU