3 мин. четене

Партньорска мрежа

Важни посредници между търговци и марки, партньорските мрежи позволяват печеливши сътрудничества. Тези мрежи позволяват на рекламодателите печелившо да монетизират трафика си, като същевременно позволяват на компаниите да достигнат до по-голяма аудитория.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

 

 

В Европа някои от най-големите и успешни партньорски мрежи могат да се похвалят с широк глобален обхват, стабилни технологични платформи и разнообразно портфолио от рекламодатели и издатели. Тези мрежи играят решаваща роля за стимулиране на дигиталния растеж и иновациите в различни индустрии, предлагайки несравними възможности за сътрудничество и генериране на приходи в динамичния свят на онлайн маркетинга.

Някои от най-големите и успешни партньорски мрежи в Европа:

  • Awin е една от най-големите партньорски маркетингови мрежи в световен мащаб, свързваща рекламодатели с издатели в множество индустрии. Те предлагат усъвършенствани инструменти за проследяване и отчитане, заедно с широка мрежа от партньори.
  • TradeDoubler е специализирана в маркетинга, базиран на ефективността, и работи в цяла Европа. Те предоставят цялостни решения за рекламодатели и издатели, като се фокусират върху стимулирането на висококачествен трафик и реализации.
  • CJ Affiliate е известен със своята широка мрежа и доверени партньорства. Те предлагат широка гама от партньорски програми в различни вертикали, помагайки на издателите да увеличат максимално печалбите чрез ефективни маркетингови стратегии.
  • Rakuten Advertising предлага партньорски маркетингови решения, които обхващат целия свят, със силно присъствие в Европа. Те наблягат на иновациите и технологиите, за да стимулират ефективността както за рекламодателите, така и за издателите.
  • Webgains: Webgains е известен със своята глобална партньорска маркетингова мрежа със силно присъствие в Европа. Те предоставят иновативни решения за стимулиране на растежа и максимизиране на възвръщаемостта на инвестициите за своите партньори.
  • Tradedoubler: Tradedoubler е една от най-големите мрежи за партньорски маркетинг в Европа, предлагаща широка гама от решения за маркетинг за рекламодатели и издатели.
  • Affilinet: Affilinet, част от мрежата на Awin, е утвърдена платформа за партньорски маркетинг в Европа. Те се фокусират върху предоставянето на висококачествени потенциални клиенти и максимизиране на реализациите чрез широката си мрежа от издатели и рекламодатели.

Тези мрежи играят ключова роля в екосистемата за партньорски маркетинг, предлагайки стабилна технология, широк обхват и персонализирани решения, за да отговорят на разнообразните нужди на рекламодателите и издателите в цяла Европа.

Споделяне на статия
Подобни статии
Четирима тийнейджъри са арестувани за кибератаки, струващи M&S 300 милиона паунда
3 мин. четене

Четирима тийнейджъри са арестувани за кибератаки, струващи M&S 300 милиона паунда

Полицията арестува четирима души на възраст между 17 и 20 години във връзка с опустошителни кибератаки, които поставиха на колене големите британски търговци на дребно. Заподозрените са изправени пред обвинения, включително изнудване, пране на пари и участие в организирана престъпност.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Новият германски закон ви позволява да анулирате онлайн поръчки с едно кликване
4 мин. четене

Новият германски закон ви позволява да анулирате онлайн поръчки с едно кликване

От юни 2026 г. всеки онлайн търговец на дребно в Германия трябва да включи виден бутон „Анулиране на договор“, който работи само с едно щракване. Германското министерство на правосъдието го нарича защита на потребителите, но фирмите за електронна търговия го наричат ненужна бюрокрация.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Продажбите на хранителни стоки в TikTok скочиха със 120% тази година
4 мин. четене

Продажбите на хранителни стоки в TikTok скочиха със 120% тази година

Напоследък в TikTok се случва нещо диво. Lidl, германският супермаркет с намаления, пуска ограничени продукти в TikTok Shop и те се разпродават по-бързо от всякога. Техните шоколадови блокчета в Дубай – онези, пълни от шам фъстък, по които всички са обсебени – продаваха 72 блокчета всяка секунда и свършваха наличностите за 90 минути. На редовни […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU