В маркетинга на растежа придобиването включва привличане на нови потребители или клиенти към уебсайт или мобилно приложение от няколко източника. В парадигмата AARRR това е първото „А“, което обяснява как да се намерят потребителите и накрая да се превърнат в клиенти. Маркетинговите инициативи се осъществяват с помощта на платени, неплатени или и двата подхода, в зависимост от бизнес целта. Маркетингът за придобиване, известен още като маркетинг за привличане на потенциални клиенти, е вид маркетинг, който е насочен специално към потребители, които са наясно с вашия продукт/услуга и са в процеса на вземане на решение за покупка.
Четирима тийнейджъри са арестувани за кибератаки, струващи M&S 300 милиона паунда
Полицията арестува четирима души на възраст между 17 и 20 години във връзка с опустошителни кибератаки, които поставиха на колене големите британски търговци на дребно. Заподозрените са изправени пред обвинения, включително изнудване, пране на пари и участие в организирана престъпност.