1 мин. четене

Придобивка

В маркетинга на растежа придобиването включва привличане на нови потребители или клиенти към уебсайт или мобилно приложение от няколко източника. В парадигмата AARRR това е първото „А“, което обяснява как да се намерят потребителите и накрая да се превърнат в клиенти.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

В маркетинга на растежа придобиването включва привличане на нови потребители или клиенти към уебсайт или мобилно приложение от няколко източника. В парадигмата AARRR това е първото „А“, което обяснява как да се намерят потребителите и накрая да се превърнат в клиенти. Маркетинговите инициативи се осъществяват с помощта на платени, неплатени или и двата подхода, в зависимост от бизнес целта. Маркетингът за придобиване, известен още като маркетинг за привличане на потенциални клиенти, е вид маркетинг, който е насочен специално към потребители, които са наясно с вашия продукт/услуга и са в процеса на вземане на решение за покупка.

Споделяне на статия
Подобни статии
Транспортен мениджмънт в логистиката
21 мин. четене

Транспортен мениджмънт в логистиката

Управлението на транспорта е от съществено значение за ефективната логистика, като гарантира, че стоките се движат гладко по веригите на доставки. Това включва избор на правилните превозвачи, оптимизиране на маршрутите и интегриране на технологии за намаляване на разходите и подобряване на скоростта на доставка. С разширяването на глобализацията логистичните компании са изправени пред нарастващи предизвикателства, […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Прочетете статия
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+