1 мин. четене

Придобивка

В маркетинга на растежа придобиването включва привличане на нови потребители или клиенти към уебсайт или мобилно приложение от няколко източника. В парадигмата AARRR това е първото „А“, което обяснява как да се намерят потребителите и накрая да се превърнат в клиенти.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence

В маркетинга на растежа придобиването включва привличане на нови потребители или клиенти към уебсайт или мобилно приложение от няколко източника. В парадигмата AARRR това е първото „А“, което обяснява как да се намерят потребителите и накрая да се превърнат в клиенти. Маркетинговите инициативи се осъществяват с помощта на платени, неплатени или и двата подхода, в зависимост от бизнес целта. Маркетингът за придобиване, известен още като маркетинг за привличане на потенциални клиенти, е вид маркетинг, който е насочен специално към потребители, които са наясно с вашия продукт/услуга и са в процеса на вземане на решение за покупка.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Технически контролен списък за SEO: Най-добрият списък за подобряване на вашия уебсайт
34 мин. четене

Технически контролен списък за SEO: Най-добрият списък за подобряване на вашия уебсайт

Техническото здраве на уебсайта е основата за успешна SEO оптимизация. Ако търсачките се затрудняват да сканират уебсайта ви, чакат твърде дълго сървърът да отговори или се объркат от дублирано съдържание, ще бъде почти невъзможно да получите високи позиции в SERP. Лошата техническа оптимизация на уебсайта може да съсипе всички усилия за оптимизация на страницата и […]

Darya Maksimava Darya Maksimava
Senor SEO Specialist, Evisions
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+