3 мин. четене

Google Business Profile добавя интеграция на WhatsApp и SMS

Google Business Profile добави функция , която позволява на бизнеса да интегрира WhatsApp и SMS съобщения за директна комуникация с клиентите. Тази промяна може значително да опрости процесите за поддръжка на клиенти, да отговаря на запитвания и да управлява резервациите, като по този начин подобрява цялостното клиентско изживяване.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Google Business Profile добавя интеграция на WhatsApp и SMS
Източник: Depositphotos

Бизнесите с потвърден бизнес профил в Google могат да активират съобщения чрез прост процес:

  1. Отворете Google Business Profile.
  2. Отворете Редактиране на информация за потребителския профил > бизнеса > контакт.
  3. Изберете Опции за чат.
  4. Изберете SMS или WhatsApp.
  5. Въведете телефонен номер или URL адрес на WhatsApp.

WhatsApp и SMS комуникацията носи ползи

За фирмите, комбиниращи онлайн и офлайн продажби, тази иновация означава по-ефективно управление на комуникацията с клиентите директно в екосистемата на Google. Много потребители вече използват Google за търсене на бизнес информация, а възможността за незабавно свързване с тях чрез популярни платформи като WhatsApp или SMS може значително да съкрати пътя от заявка до покупка.

Интеграцията позволява на бизнеса да ускори отговорите на въпроси относно продуктите, наличността или доставката. В конкурентната среда на електронна търговия това са ключови предимства, които правят разликата между средното обслужване и изживяването, което насърчава пазаруването.

Бързата и лесна комуникация с клиентите може да увеличи процента на реализация и лоялността. Ако клиентът получи бърз отговор на въпроса си директно в търсачката, е по-вероятно да поръча продукта от този конкретен бизнес.

Може да бъде и решение за фирми без собствен чат на живо или чиито клиенти предпочитат комуникация чрез приложения, които вече използват. WhatsApp има огромно представителство в много страни, което прави интеграцията му с GBP значително конкурентно предимство за бизнеса в тези региони.

Като цяло WhatsApp може да служи като интересен инструмент за привличане на клиенти.

WhatsApp & SMS now available in Google Business Profile

Source: Depositphotos

Ограничения на новата функция

Бизнесът трябва да има потвърден бизнес профил в Google Business Profile , за да използва тази функция. За съжаление понастоящем Google не предоставя статистически данни за ефективността на тези съобщения. Следователно фирмите все още не знаят колко клиенти се свързват с тях чрез тези канали или тяхното въздействие върху продажбите.

Новата функция е достъпна в световен мащаб с изключение на Филипините, Виетнам, Тайланд, Тайван, Япония, Южна Корея и Китай.

Въпреки някои ограничения, тази иновация може да помогне на бизнеса да подобри комуникацията с клиентите, без да инвестира в скъпи решения. За марките за електронна търговия това може да означава по-малко изоставени колички за пазаруване и повече покупки.

Споделяне на статия
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+