3 мин. четене

Google Business Profile добавя интеграция на WhatsApp и SMS

Google Business Profile добави функция , която позволява на бизнеса да интегрира WhatsApp и SMS съобщения за директна комуникация с клиентите. Тази промяна може значително да опрости процесите за поддръжка на клиенти, да отговаря на запитвания и да управлява резервациите, като по този начин подобрява цялостното клиентско изживяване.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Google Business Profile добавя интеграция на WhatsApp и SMS
Източник: Depositphotos

Бизнесите с потвърден бизнес профил в Google могат да активират съобщения чрез прост процес:

  1. Отворете Google Business Profile.
  2. Отворете Редактиране на информация за потребителския профил > бизнеса > контакт.
  3. Изберете Опции за чат.
  4. Изберете SMS или WhatsApp.
  5. Въведете телефонен номер или URL адрес на WhatsApp.

WhatsApp и SMS комуникацията носи ползи

За фирмите, комбиниращи онлайн и офлайн продажби, тази иновация означава по-ефективно управление на комуникацията с клиентите директно в екосистемата на Google. Много потребители вече използват Google за търсене на бизнес информация, а възможността за незабавно свързване с тях чрез популярни платформи като WhatsApp или SMS може значително да съкрати пътя от заявка до покупка.

Интеграцията позволява на бизнеса да ускори отговорите на въпроси относно продуктите, наличността или доставката. В конкурентната среда на електронна търговия това са ключови предимства, които правят разликата между средното обслужване и изживяването, което насърчава пазаруването.

Бързата и лесна комуникация с клиентите може да увеличи процента на реализация и лоялността. Ако клиентът получи бърз отговор на въпроса си директно в търсачката, е по-вероятно да поръча продукта от този конкретен бизнес.

Може да бъде и решение за фирми без собствен чат на живо или чиито клиенти предпочитат комуникация чрез приложения, които вече използват. WhatsApp има огромно представителство в много страни, което прави интеграцията му с GBP значително конкурентно предимство за бизнеса в тези региони.

Като цяло WhatsApp може да служи като интересен инструмент за привличане на клиенти.

WhatsApp & SMS now available in Google Business Profile

Source: Depositphotos

Ограничения на новата функция

Бизнесът трябва да има потвърден бизнес профил в Google Business Profile , за да използва тази функция. За съжаление понастоящем Google не предоставя статистически данни за ефективността на тези съобщения. Следователно фирмите все още не знаят колко клиенти се свързват с тях чрез тези канали или тяхното въздействие върху продажбите.

Новата функция е достъпна в световен мащаб с изключение на Филипините, Виетнам, Тайланд, Тайван, Япония, Южна Корея и Китай.

Въпреки някои ограничения, тази иновация може да помогне на бизнеса да подобри комуникацията с клиентите, без да инвестира в скъпи решения. За марките за електронна търговия това може да означава по-малко изоставени колички за пазаруване и повече покупки.

Споделяне на статия
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Подобни статии
7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо
4 мин. четене

7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо

Affiliate World Europe идва в Будапеща на 4-5 септември 2025 г. в конгресния и изложбен център Hungexpo Budapest. Тази първокласна конференция за партньорски маркетинг събира най-добрите търговци, рекламодатели и технологични иноватори в индустрията за два дни работа в мрежа, обучение и бизнес растеж.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти
3 мин. четене

Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти

Meta завърши глобалното внедряване на своята функция Opportunity Score във всички рекламни акаунти, след първоначалните фази на тестване, които започнаха по-рано тази година. Инструментът за оптимизиране, управляван от изкуствен интелект, има за цел да помогне на рекламодателите да подобрят ефективността на кампаниите си чрез систематични препоръки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите
3 мин. четене

Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите

Вчера Instagram пусна две функции, ориентирани към създателите , предназначени да подобрят ангажираността на потребителите и да осигурят по-добра видимост на производителността за създателите на съдържание в платформата.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+