3 мин. четене

Kaufland прекратява FBK и подготвя ново логистично решение

Немският онлайн пазар Kaufland Global Marketplace вече няма да предлага услугата Fulfilled by Kaufland (FBK). Услугата ще остане достъпна до 28 февруари 2025 г., след като стартира преди година с обширни планове и разумни разходи. След тази дата целият инвентар ще бъде върнат на партньорите по продажбата без допълнителни разходи.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Kaufland прекратява FBK и подготвя ново логистично решение
Източник: Depositphotos

Новата стратегическа посока на Kaufland

Това решение е част от по-широка стратегическа промяна, свързана с нарастващото международно присъствие на компанията.

„Решихме да заменим Fulfillment by Kaufland с нови логистични услуги в областта на трансграничното изпълнение“, заяви Кауфланд. Новите услуги са предназначени да отговорят по-добре на нуждите на търговците и условията на международната електронна търговия с цел насърчаване на по-устойчив глобален растеж.

От FBK до многоканална фулфилмънт система

Вместо стандартизирано решение за изпълнение, Kaufland разработва гъвкава модулна система. Това ще включва автоматизиран метод за обработка на етикети за доставка и връщане, както и многоканална услуга за изпълнение.

Важна иновация на новата система е нейният капацитет да обработва поръчки от външни канали за продажба, включително платформата Kaufland и собствените уебсайтове за електронна търговия на продавачите и външни пазари.

Въздействие върху продавачите и пазара

Прекратяването на услугата първоначално може да причини известно смущение за продавачите, които са разчитали на FBK. Очаква се обаче новите трансгранични фулфилмънт услуги на Kaufland да предложат повече гъвкавост и да отговорят по-добре на нуждите на международната електронна търговия.

Тази тактическа промяна може да бъде от полза за търговците на дребно чрез увеличаване на продажбите и присъствието на пазара, като същевременно повишава цялостната устойчивост и ефективност на логистичните операции.

Бъдещето на глобалния пазар на Kaufland

Тъй като Kaufland разраства своя пазар в цяла Европа, тя ще трябва да внедри нови логистични услуги, за да подкрепи стратегията си за растеж. Разработването на модулната система ще позволи на търговците да персонализират своите опции за изпълнение, потенциално увеличавайки броя на продавачите в платформата.

Освен това способността на Kaufland да обработва поръчки от множество канали за продажба ще я направи по-конкурентен играч на европейския пазар за електронна търговия.

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU