3 мин. четене

Kaufland прекратява FBK и подготвя ново логистично решение

Немският онлайн пазар Kaufland Global Marketplace вече няма да предлага услугата Fulfilled by Kaufland (FBK). Услугата ще остане достъпна до 28 февруари 2025 г., след като стартира преди година с обширни планове и разумни разходи. След тази дата целият инвентар ще бъде върнат на партньорите по продажбата без допълнителни разходи.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Kaufland прекратява FBK и подготвя ново логистично решение
Източник: Depositphotos

Новата стратегическа посока на Kaufland

Това решение е част от по-широка стратегическа промяна, свързана с нарастващото международно присъствие на компанията.

„Решихме да заменим Fulfillment by Kaufland с нови логистични услуги в областта на трансграничното изпълнение“, заяви Кауфланд. Новите услуги са предназначени да отговорят по-добре на нуждите на търговците и условията на международната електронна търговия с цел насърчаване на по-устойчив глобален растеж.

От FBK до многоканална фулфилмънт система

Вместо стандартизирано решение за изпълнение, Kaufland разработва гъвкава модулна система. Това ще включва автоматизиран метод за обработка на етикети за доставка и връщане, както и многоканална услуга за изпълнение.

Важна иновация на новата система е нейният капацитет да обработва поръчки от външни канали за продажба, включително платформата Kaufland и собствените уебсайтове за електронна търговия на продавачите и външни пазари.

Въздействие върху продавачите и пазара

Прекратяването на услугата първоначално може да причини известно смущение за продавачите, които са разчитали на FBK. Очаква се обаче новите трансгранични фулфилмънт услуги на Kaufland да предложат повече гъвкавост и да отговорят по-добре на нуждите на международната електронна търговия.

Тази тактическа промяна може да бъде от полза за търговците на дребно чрез увеличаване на продажбите и присъствието на пазара, като същевременно повишава цялостната устойчивост и ефективност на логистичните операции.

Бъдещето на глобалния пазар на Kaufland

Тъй като Kaufland разраства своя пазар в цяла Европа, тя ще трябва да внедри нови логистични услуги, за да подкрепи стратегията си за растеж. Разработването на модулната система ще позволи на търговците да персонализират своите опции за изпълнение, потенциално увеличавайки броя на продавачите в платформата.

Освен това способността на Kaufland да обработва поръчки от множество канали за продажба ще я направи по-конкурентен играч на европейския пазар за електронна търговия.

Споделяне на статия
Подобни статии
Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.
3 мин. четене

Инвестиционен план на Google за изкуствен интелект за 75 милиарда долара за 2025 г.

В изявление на главния изпълнителен директор Сундар Пичай относно публикуването на приходите на Alphabet за Q4 2024 г. компанията заяви, че възнамерява да похарчи около 75 милиарда долара капиталови разходи през 2025 г. Това е значително увеличение спрямо 32.3 милиарда долара, които бяха похарчени през 2023 г., и показва как се увеличава конкуренцията между технологичните […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност
6 мин. четене

Видеото в LinkedIn придобива все по-голяма известност

Видеосъдържанието привлича вниманието – виждаме това в почти всички платформи. Reels доминират в Instagram, Facebook е пълен с видеоклипове и дори YouTube, който е изграден върху видеоклипове, има своите Shorts. И накрая, срещаме ги в електронната търговия, когато представяме продукти. Бизнес мрежата LinkedIn съобщи, че гледаемостта на видеоклипове се е увеличила с 36% на годишна […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?
3 мин. четене

DeepSeek забранен: Защо страните забраняват този китайски AI?

Спомняте ли си скорошната ни статия за китайската сензация за изкуствен интелект, наречена DeepSeek? Е, изглежда, че тази история е взела доста интересен обрат. Докато миналия път пишех за успеха му, днес трябва да ви разкажа как този обещаващ проект се озова в доста затруднено положение.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+