3 мин. четене

Temu отключва европейските портали: Пазарният гигант кани продавачи от ЕС

Temu, пазар, който се разраства бързо, заяви, че европейските фирми ще могат да използват платформата му. Това се случва, след като компанията добави модел от местно към местно по-рано тази година, за да се присъедини към сегашния си модел на консигнация.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Temu отключва европейските портали: Пазарният гигант кани продавачи от ЕС
Източник: Depositphotos

С тази нова система партньорите по продажбите отговарят за доставката на собствените си стоки, което дава шанс на чуждестранните търговци да се възползват от популярността на Temu в собствените си страни.

Собственикът на Temu, PDD Holdings, вижда този модел на пазара като начин да ускори доставките до клиенти на Запад и да добави по-големи неща към своята виртуална продуктова линия. Сайтът определя цените, които потребителите плащат за стоки, а търговците отговарят за собствения си инвентар и избор на продукти.

Къде се намира Тему – Експанзия в Европа

Мениджърът по бизнес развитие Zixia Yi казва, че пазарът е „официално отворен за регистрация за фирми с дружества от ЕС, включително тези, базирани в Германия, Франция, Италия, Испания, Обединеното кралство и Холандия„.

В момента Temu не начислява никакви основни такси или комисионни за продажби на търговците. Те дори позволяват обявите на сайта да се рекламират безплатно. Все още не е ясно колко дълго ще продължи това въвеждане.

Бърз растеж и правила

Европа току-що получи Temu миналата пролет и вече получава много внимание. Например, една трета от германците са купили нещо от приложението през годината от отварянето му. Поради бързия си растеж Temu беше включен в списъка на VLOP (Много големи онлайн платформи) от Европейската комисия тази пролет. Това означава, че тя трябва да спазва строги правила съгласно Законодателния акт за цифровите услуги.

Тази пролет новият пазарен модел на платформата беше представен за първи път в Съединените щати, където сега се доставят много продажби на Temu.

Проблеми в индустрията

Групи в Европа са притеснени от бързия растеж на Temu и други китайски сайтове. През юни Ecommerce Europe и няколко от нейните национални членове написаха отворено писмо, в което се застъпват за равни условия за всички играчи в електронната търговия на европейския пазар. Те специално призоваха за по-добро прилагане на съществуващите разпоредби.

Споделяне на статия
Подобни статии
Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г
3 мин. четене

Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г

Според последния доклад на ECDB пазарът на електронна търговия в Швейцария е 28-ият по големина в света с прогнозирани приходи от 14,2 милиарда щатски долара през 2024 г. Пазарът отбеляза 3% спад на приходите през 2022 г. в резултат на силната експанзия, предизвикана от COVID през предходните години.

Прочетете статия
Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции
4 мин. четене

Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции

Според ECDB (база данни за електронната търговия) европейският пейзаж на електронната търговия се променя драстично, тъй като китайските платформи заемат по-голяма част от пазара. Тъй като растежът на вътрешната електронна търговия в Китай се забавя до едва 3,5% през 2023 г. – по-малко от растежа на повечето от първите 10 световни пазара – китайските гиганти […]

Прочетете статия
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+