3 мин. четене

Temu отключва европейските портали: Пазарният гигант кани продавачи от ЕС

Temu, пазар, който се разраства бързо, заяви, че европейските фирми ще могат да използват платформата му. Това се случва, след като компанията добави модел от местно към местно по-рано тази година, за да се присъедини към сегашния си модел на консигнация.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Temu отключва европейските портали: Пазарният гигант кани продавачи от ЕС
Източник: Depositphotos

С тази нова система партньорите по продажбите отговарят за доставката на собствените си стоки, което дава шанс на чуждестранните търговци да се възползват от популярността на Temu в собствените си страни.

Собственикът на Temu, PDD Holdings, вижда този модел на пазара като начин да ускори доставките до клиенти на Запад и да добави по-големи неща към своята виртуална продуктова линия. Сайтът определя цените, които потребителите плащат за стоки, а търговците отговарят за собствения си инвентар и избор на продукти.

Къде се намира Тему – Експанзия в Европа

Мениджърът по бизнес развитие Zixia Yi казва, че пазарът е „официално отворен за регистрация за фирми с дружества от ЕС, включително тези, базирани в Германия, Франция, Италия, Испания, Обединеното кралство и Холандия„.

В момента Temu не начислява никакви основни такси или комисионни за продажби на търговците. Те дори позволяват обявите на сайта да се рекламират безплатно. Все още не е ясно колко дълго ще продължи това въвеждане.

Бърз растеж и правила

Европа току-що получи Temu миналата пролет и вече получава много внимание. Например, една трета от германците са купили нещо от приложението през годината от отварянето му. Поради бързия си растеж Temu беше включен в списъка на VLOP (Много големи онлайн платформи) от Европейската комисия тази пролет. Това означава, че тя трябва да спазва строги правила съгласно Законодателния акт за цифровите услуги.

Тази пролет новият пазарен модел на платформата беше представен за първи път в Съединените щати, където сега се доставят много продажби на Temu.

Проблеми в индустрията

Групи в Европа са притеснени от бързия растеж на Temu и други китайски сайтове. През юни Ecommerce Europe и няколко от нейните национални членове написаха отворено писмо, в което се застъпват за равни условия за всички играчи в електронната търговия на европейския пазар. Те специално призоваха за по-добро прилагане на съществуващите разпоредби.

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо Shein подава своето IPO тайно?
5 мин. четене

Защо Shein подава своето IPO тайно?

След неуспешни опити в Ню Йорк и Лондон, гигантът на бързата мода предприема безпрецедентен подход, за да стане публичен. Ето защо това е важно за цялата индустрия на търговията на дребно.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Amazon създаде собствено звено за борба с престъпността – ето резултатите
4 мин. четене

Amazon създаде собствено звено за борба с престъпността – ето резултатите

Бивши агенти на ФБР, федерални прокурори и служители на разузнаването сега работят в Amazon. Тяхната мисия? Преследвайте престъпници, продаващи фалшиви продукти. И те печелят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Как литовският стартъп достигна 12,5 милиарда долара, без да стане публичен
3 мин. четене

Как литовският стартъп достигна 12,5 милиарда долара, без да стане публичен

Всички познават Vinted за покупка и продажба на дрехи, но малцина осъзнават как този литовски стартъп се е превърнал в гигант за 12,5 милиарда долара. Въпреки че остават частни, те са изградили една от най-големите успешни истории за електронна търговия в Европа и техният растеж може да ви изненада.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU