С тази нова система партньорите по продажбите отговарят за доставката на собствените си стоки, което дава шанс на чуждестранните търговци да се възползват от популярността на Temu в собствените си страни.
Собственикът на Temu, PDD Holdings, вижда този модел на пазара като начин да ускори доставките до клиенти на Запад и да добави по-големи неща към своята виртуална продуктова линия. Сайтът определя цените, които потребителите плащат за стоки, а търговците отговарят за собствения си инвентар и избор на продукти.
Къде се намира Тему – Експанзия в Европа
Мениджърът по бизнес развитие Zixia Yi казва, че пазарът е „официално отворен за регистрация за фирми с дружества от ЕС, включително тези, базирани в Германия, Франция, Италия, Испания, Обединеното кралство и Холандия„.
В момента Temu не начислява никакви основни такси или комисионни за продажби на търговците. Те дори позволяват обявите на сайта да се рекламират безплатно. Все още не е ясно колко дълго ще продължи това въвеждане.
Бърз растеж и правила
Европа току-що получи Temu миналата пролет и вече получава много внимание. Например, една трета от германците са купили нещо от приложението през годината от отварянето му. Поради бързия си растеж Temu беше включен в списъка на VLOP (Много големи онлайн платформи) от Европейската комисия тази пролет. Това означава, че тя трябва да спазва строги правила съгласно Законодателния акт за цифровите услуги.
Тази пролет новият пазарен модел на платформата беше представен за първи път в Съединените щати, където сега се доставят много продажби на Temu.
Проблеми в индустрията
Групи в Европа са притеснени от бързия растеж на Temu и други китайски сайтове. През юни Ecommerce Europe и няколко от нейните национални членове написаха отворено писмо, в което се застъпват за равни условия за всички играчи в електронната търговия на европейския пазар. Те специално призоваха за по-добро прилагане на съществуващите разпоредби.