3 мин. четене

X обявява 30% увеличение на цената за абонамент Premium+

След като X обяви 30% увеличение на цената за своята абонаментна услуга Premium+, премиум предложението на платформата претърпя значителна промяна. Действието е част от по-широката стратегия на компанията за подобряване на платформата, известна преди като Twitter, за потребители и създатели на поддръжка.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
X обявява 30% увеличение на цената за абонамент Premium+
Източник: Depositphotos

Прилагането на корекцията на цените ще се извърши на два етапа. Актуализираните цени са достъпни за нови абонати от 21 декември 2024 г. За съществуващите абонати преходът ще бъде по-постепенен; ако техните цикли на фактуриране започнат преди 20 януари 2025 г., те ще продължат да плащат текущите си тарифи до тази дата. След 20 януари 2025 г. новата ценова структура ще се прилага за всички абонати в първия им цикъл на фактуриране.

Тази промяна в цената идва със значителни подобрения в услугата Premium+. Най-голямата промяна е, че абонатите вече ще изпитват напълно свободна от реклами среда в цялата платформа, за разлика от предишния модел за частично намаляване на рекламите.

Подобреният пакет от услуги включва и по-големи ограничения за използване на моделите на Grok AI, приоритетна поддръжка чрез @Premium и достъп до новата функция Radar.

Освен това X обнови структурата си за подкрепа на създателите, преминавайки от модел за споделяне на приходите, базиран на реклами, към такъв, който поставя акцент върху показателите за ангажираност и превъзходното съдържание. Предоставянето на по-справедлив план за възнаграждение на създателите на съдържание, който по-добре признава техния принос към платформата, е целта на този нов подход.

Компанията е наясно, че действителната цена на абонамента може да варира в зависимост от редица променливи, включително местоположение, приложими данъци и такси, свързани с различни методи на плащане. За повече информация относно тези промени или конкретна информация за цените потребителите могат да се свържат директно с поддръжката на X Premium.

Тази стратегическа актуализация на цените не само предлага на своите първокласни потребители по-добро изживяване в социалните медии, но също така демонстрира постоянния ангажимент на X към разработването на платформата и поддръжката на създателите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+