3 мин. четене

YouTube разкрива „Мозъчна атака с Близнаци“: Творчески тласък с изкуствен интелект за създателите на видеоклипове

YouTube, инструментът за споделяне на видеоклипове на Google, търси нови подходи за подпомагане на производителите на съдържание по време на техния творчески процес. YouTube дебютира с ограничен експеримент, наречен "Brainstorm with Gemini" в скорошно съобщение в своя канал Creator Insider. Създадена, за да помогне на продуцентите да измислят идеи за видеоклипове, да създават привлекателни заглавия и да правят визуално впечатляващи миниатюри, тази функция комбинира изкуствения интелект Gemini на Google.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
YouTube разкрива „Мозъчна атака с Близнаци“: Творчески тласък с изкуствен интелект за създателите на видеоклипове
Източник: Depositphotos

Стартирането на функции, задвижвани от изкуствен интелект в YouTube, може да осигури на YouTube конкурентно предимство пред други доставчици на видео в социалните медии. YouTube се надява да вдъхнови създателите да използват AI технологиите на Google, вместо да търсят заместители като ChatGPT на OpenAI.

Служител на YouTube каза пред TechCrunch, че малък тест има избран набор от създатели, на които вече е разрешен достъп до функцията. Преди да помисли за по-голямо издание, компанията иска да прегледа коментарите на създателите.

Този нов инструмент, задвижван от Gemini, идва точно след друга възможност за изкуствен интелект, с която YouTube започна да експериментира през май. Фокусирана върху вдъхновението за съдържание, тази по-ранна технология разработва очертания за стартиране на производствения процес с помощта на AI, за да препоръча видео теми в зависимост от интересите на аудиторията.

Социалната мрежа YouTube вижда това като шанс да оцени предпочитанията на създателите за идея за съдържание между интеграцията на Gemini, инструмента за вдъхновение или и двете, взети заедно. Участниците в експеримента имат достъп до тези възможности чрез YouTube Studio. Въвеждането на идея за видео в прозореца за търсене предлага два избора: инструментът Brainstorm with Gemini или инструментът за вдъхновение.

Докато конкуренти като Instagram и TikTok сега концентрират усилията си за изкуствен интелект, за да позволят на създателите да създават цифрови аватари на себе си, социалната мрежа, YouTube подхожда към нещата по различен начин. Платформата е фокусирана върху използването на технологии за изкуствен интелект, за да помогне на създателите да генерират своите материали.

YouTube иска да предостави на създателите възможности, които сега не са налични в конкурентните платформи, като въведе инструменти за мозъчна атака, задвижвани от AI. Когато търси помощ с идеи за съдържание, компанията е нетърпелива да разбере дали художниците намират за полезно да имат както инструмента за вдъхновение, така и опцията за сътрудничество с Gemini.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+