3 мин. четене

YouTube разкрива „Мозъчна атака с Близнаци“: Творчески тласък с изкуствен интелект за създателите на видеоклипове

YouTube, инструментът за споделяне на видеоклипове на Google, търси нови подходи за подпомагане на производителите на съдържание по време на техния творчески процес. YouTube дебютира с ограничен експеримент, наречен "Brainstorm with Gemini" в скорошно съобщение в своя канал Creator Insider. Създадена, за да помогне на продуцентите да измислят идеи за видеоклипове, да създават привлекателни заглавия и да правят визуално впечатляващи миниатюри, тази функция комбинира изкуствения интелект Gemini на Google.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
YouTube разкрива „Мозъчна атака с Близнаци“: Творчески тласък с изкуствен интелект за създателите на видеоклипове
Източник: Depositphotos

Стартирането на функции, задвижвани от изкуствен интелект в YouTube, може да осигури на YouTube конкурентно предимство пред други доставчици на видео в социалните медии. YouTube се надява да вдъхнови създателите да използват AI технологиите на Google, вместо да търсят заместители като ChatGPT на OpenAI.

Служител на YouTube каза пред TechCrunch, че малък тест има избран набор от създатели, на които вече е разрешен достъп до функцията. Преди да помисли за по-голямо издание, компанията иска да прегледа коментарите на създателите.

Този нов инструмент, задвижван от Gemini, идва точно след друга възможност за изкуствен интелект, с която YouTube започна да експериментира през май. Фокусирана върху вдъхновението за съдържание, тази по-ранна технология разработва очертания за стартиране на производствения процес с помощта на AI, за да препоръча видео теми в зависимост от интересите на аудиторията.

Социалната мрежа YouTube вижда това като шанс да оцени предпочитанията на създателите за идея за съдържание между интеграцията на Gemini, инструмента за вдъхновение или и двете, взети заедно. Участниците в експеримента имат достъп до тези възможности чрез YouTube Studio. Въвеждането на идея за видео в прозореца за търсене предлага два избора: инструментът Brainstorm with Gemini или инструментът за вдъхновение.

Докато конкуренти като Instagram и TikTok сега концентрират усилията си за изкуствен интелект, за да позволят на създателите да създават цифрови аватари на себе си, социалната мрежа, YouTube подхожда към нещата по различен начин. Платформата е фокусирана върху използването на технологии за изкуствен интелект, за да помогне на създателите да генерират своите материали.

YouTube иска да предостави на създателите възможности, които сега не са налични в конкурентните платформи, като въведе инструменти за мозъчна атака, задвижвани от AI. Когато търси помощ с идеи за съдържание, компанията е нетърпелива да разбере дали художниците намират за полезно да имат както инструмента за вдъхновение, така и опцията за сътрудничество с Gemini.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+