2 мин. четене

YouTube Create се разширява до повече държави

YouTube разшири достъпа до Create, приложение за редактиране на видео, което улеснява създаването на кратки филми направо на телефона ви.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
YouTube Create се разширява до повече държави
Източник: YouTube

YouTube Create е безплатен инструмент за редактиране на видео. Той ви дава достъп до много функции за създаване на по-сложни видеоклипове. Например, той може:

  • Изчистване на звука
  • премахване на фоновия шум
  • добавяне на автоматични субтитри (в момента се предлагат на английски, хинди и испански)
  • Работа с основни инструменти за редактиране на видео, като филтри, ефекти и преходи
  • позволяват директно публикуване в YouTube – както късометражни, така и дълги филми

Достъпът до безплатни песни и звукови ефекти също е важен. Хиляди безплатни песни могат да бъдат избрани директно от приложението. Музикалната библиотека също е безплатна, което премахва стреса и притесненията от потенциални искове за авторски права.



Тази сравнително нова концепция работи в САЩ, Великобритания, Франция, Германия, Индия, Сингапур, Южна Корея и Индонезия.  Вече е достъпен за потребители във Финландия, Ирландия, Испания, Аржентина, Австралия, Бразилия, Канада, Хонконг, Холандия, Нова Зеландия, Тайван, Тайланд и Турция. Очаква се услугата да се разшири и в други региони с течение на времето. В момента услугата е достъпна само за Android.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram
5 мин. четене

WhatsApp обединява маркетинга във Facebook и Instagram

WhatsApp обяви големи бизнес актуализации на своята конференция в Маями, които интегрират маркетинговия мениджмънт в WhatsApp, Facebook и Instagram. Компаниите вече могат да обработват кампании и за трите платформи чрез едно табло за управление на Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността
6 мин. четене

Поколението Z е по-отворено към инфлуенсъри с изкуствен интелект, но се интересува по-малко от автентичността

Нещо голямо се случва в инфлуенсър маркетинга. Докато марките експериментират с личности, генерирани от AI, повечето хора все още не им се доверяват. Обратът? Автентичността може да не е толкова важна, колкото всички си мислят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании
3 мин. четене

Reddit стартира качествен рейтинг за рекламни кампании

Reddit току-що пусна нещо, което всеки рекламодател ще разпознае – система за оценка на качеството на рекламите, точно като тази на Google. Новият резултат за оптимизация оценява настройката на вашия акаунт и ви казва точно къде да подобрите, което прави рекламата в Reddit по-малко игра на отгатване.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge